DataExpert support for i2 users
Som kund hos DataExpert och användare av i2 iBase och/eller i2 Analyst's Notebook har du en unik position. Inom Europa är DataExpert den enda partner som, förutom att tillhandahålla licenser, tillhandahåller utbildning, erbjuder konsulttjänster med egna konsulter och kan kombinera Digital Forensics, OSINT och Analysis.
Basic, Advanced eller Premium supportpaket
Beroende på ditt valda DataExpert i2 Supportpaket har din organisation rätt till unika förmåner. Normalt kräver en utbildning, utökad workshop eller konsultverksamhet en anbudsprocess, även när en snabbare lösning önskas. i2 Supportpaketet erbjuder denna snabba lösning genom tillgängliga supporttimmar på plats (beroende på din typ av kontrakt). Hur kan du få ut det mesta av dessa timmar? Några exempel:
- Diskutera nya programvaruversioner
- Genomgång av importspecifikationer för i2 iBase
- Migrera databaser
- Utbildning för specifika funktioner
- Workshops
- Etc.
Support
Du kan lita på expertis från vår supportdesk fem dagar i veckan via +31 (0)318 543 173 eller support@dataexpert.nl. Du kan fortsätta med ditt arbete medan vår supportpersonal hittar svaret på din fråga.
Konsultverksamhet
Kan fjärrsupport inte lösa problemet? Våra konsulter antar gärna utmaningen på plats med sin omfattande kunskap och expertis. Från installation till coachning på jobbet, det finns en lösning för allt. Visste du att våra konsulter har säkerhetsprövning på högsta nivå?
Utbildning
Dags att vässa dina i2-analyskunskaper eller finns det nya användare i ditt team som vill få erfarenhet av i2 iBase eller i2 Analyst's Notebook? Gå hit för att se alla tillgängliga alternativ för vanliga utbildningar hos DataExpert!
Intresserad?
Nyfiken på vilket DataExpert i2 supportpaket du har? Undrar du hur du kan använda de lediga timmarna? Ta kontakt med din kontoansvarig eller kontakta DataExpert och låt oss tillsammans titta på möjligheterna!